АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОФЕСІЇ

Кожна людина хоче кимось стати і чогось добитися в житті. Я обрав для себе шлях маркетолога. Насамперед ,тому що, цей вид діяльності прогресуючий, а тому ця професія николи не застаріє. 
Професія маркетолога не менш складна і відповідальна, ніж інші професії сфери «Маркетологи, рекламісти, піарники». Адже Маркетолог винен відмінно знати не тільки теорію своєї роботи, але і бути чудовим практиком. Тим більше, кваліфікація маркетолога важлива з погляду кар'єрного зростання. Погодьтесь, навряд чи директор підвищить некомпетентного маркетолога і дасть зелене світло в подальшому просуванні в роботі. Що стосується фінансового питання роботи маркетологом, то тут, як і в багатьох інших спеціальностях, зарплата залежить в першу чергу від регіону мешкання маркетолога, специфіки установи, в якій працює Маркетолог і політики підприємства відносно рівня заробітної плати для співробітників.

Маркетолог оцінює, чи буде той чи інший товар користуватися попитом і чому, пропонує шляхи просування товару, оцінює дії конкурентів (особливо їх продукцію, цінову політику), організовує роботу дослідницької команди, проводить моніторинг галузі та аналізує результати, з’ясовує переваги покупців, дає рекомендації виробнику, продавцю.

Ця професія з’явилася в Україні порівняно недавно, після перебудови, коли насичення вітчизняного ринку товарами поєднувалося з падінням добробуту. Успішна торгівля зажадала вдумливого професійного підходу.

Але і тепер професія маркетолога не втрачає своєї актуальності, тому що конкуренція на ринку серед виробників товарів і послуг з кожним роком стає все жорсткіша.

Робота маркетолога починається задовго до того, як продукт надійде в продаж. Ще до початку виробництва (в торгових фірмах – задовго до рішення про закупівлю) маркетолог повинен визначити, на кого товар буде розрахований, яка потенційна місткість ринку, проаналізувати діяльність конкурентів тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Фото-презентація на тему: "Моя майбутня професія - МАРКЕТОЛОГ"