Маркетолог – це в першу чергу всебічно розвинена людина. Він повинен уміти практично все. Хорошому маркетологу притаманні:
- Аналітичний склад розуму і любов до роботи з цифрами. Адже ті, кому робота не подобається, зазвичай надовго не затримуються на цій посаді.
- Уважність. Одна неточність може некоректно відобразити всі дані, через що неправильно побудується концепція і виробництво піде в збиток.
- Комунікабельність. Важливі не тільки цифри зі складів, а й від дистриб’юторів, і з торгових точок. Потрібно вміти домовитися так, щоб завжди знати про рівень продажів як свого товару, так і марок-конкурентів. Ця якість необхідно і при організації роботи інтерв’юерів.
- Стресостійкість. Робота передбачає багато спілкування і багато відповідальності. Якщо ви готові розплакатися при найменшому підвищенні голосу на вас, маркетологом вам не бути.
- Творчий потенціал і вміння генерувати ідеї. Це одне з найбільш важливих якостей. Маркетолог, грунтуючись на тенденції ринку, повинен надати рекомендації щодо подальшого просування товару.
- Якщо ви відповідальний творча людина, якому не страшні стреси, та й з цифрами ви на «ти», то маркетолог – це не професія, а покликання для вас.
Немає коментарів:
Дописати коментар